måndag 31 augusti 2009

Aerocrine improves care and disease control for people living with inflammatory airway disorders

Dagens vinnare + 21 %…..helt otroligt. Men Aerocrine har framtiden för sig. Man använder den för att enkelt diagnostisera lunginflammation och andra lungsjukdomar.

Jag hade faktiskt lagt ut en säljorder på 11.95, men drog tillbaka den efter fem minuter. TAck och lov så gick den inte igenom för dagen slutade på 12,40.

Nu har jag snart gjort lika stor procentuell vinst som på Swedebankaktierna som jag avyttrade för nån vecka sen.

Iallafall, så verkar det ljust för aerocrine. Det kommer naturligtvis en vändning någon gång men det är lång väg kvar till toppkursen 2007.

Än kan det hända mycket.

Dagen var trots detta en inte allt för rolig historia gällande övrig portfölj:

Dagens brutto landade på 4,78 %.

Med detta är jag förbi OMX index, jag hade ju lite bakflax mellan januari och mars.'

Nu vill jag bara att allt håller i sig…..att det fortsätter att bära av uppåt.

 

 

Aerocrine improves care and disease control for people living with inflammatory airway disorders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar