onsdag 2 september 2009

Med fingret på säljknappen.

 

Jag har frossa inför September. Jag känner en instinktiv feeling för att det blir en rejäl sättnig. Men vem vet. Efter den senaste tidens framgångar så har jag sålt bort huvudelen av min portfölj.

Kvar är Active Biotech, Pa Resources och HiQ. De tänker jag behålla långsiktigt. Dvs i min tankesfär 6 månader.

Nu ligger jag lågt i en vecka eller två för att se vad som händer och planerar mina kommande inköp.

Dock har jag börjat kika på nygamla favoriter:

Sugen på att kliva in i Swedbank igen om de faller en bit. Sugen på SSAB igen om de bara droppar ytterligare. Masugnen tuffar igen i Luleå………. Sen får vi se om jag inte tar en runda  i Aerocrine efter det att luften pyst ur ballongen. Men jag väntar nog till efter 21/10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar